Shasa mediassa

Shasa on verkkosivujen lisäksi saanut jonkin verran medianäkyvyyttä. Voit lukea arvosteluja ja uutisjuttuja smootilastamme useista eri lähteistä. Liikkeitä on tällä hetkellä Jyväskylässä ja Tampereelle, ja muut kaupungit, kuten Helsinki ovat harkinnan alla. Asiakaskunta on vakiintunut liikkeissä, ja terveysruoka on Smoothie_de_melón_y_fresa_(6882954646)nauttinut viime aikoina muutenkin suosiota. Ihmiset ovat yhä kiinnostuneempia erilaisista vaihtoehdoista perinteisille ruoille ja elämäntapojen muutoksesta.

Tamperelainen esitteli Tampereen myymälän avaamisen yhteydessä Shasan toimintaa ja haastatteli Joonaa. Joona kertoi liikkeen arvoista ja toiminnasta, sekä millaisia tuotteita yritys tarjoaa. Paikkakunnalla on paljon terveysasioista innostunutta väkeä, joten Shasa toivotettiin tervetulleeksi paikalliseen ruoka- ja kahvilaskeneen. Liikkeen raakakakut viedään käsistä – alussa asiakkaat varasivat ne etukäteen, eikä tiskillä myyntäväksi jäänytkään kakkua.

Myös Keskisuomalainen on huomioinut Shasan uutisissaan. Toisen liikkeen avatessa Jyväskylään he tekivät pienen jutun aiheesta ja haastattelivat Pessiä myymälän menestyksestä. Alan näkymät olivat Jyväskylässä niin hyvät, että toinen smootila pistettiin pystyyn.

Lisäksi erilaiset blogit ovat huomioineet uuden liikkeen läheisyydessään Lilyn Shake Before Use kävi tutustumassa Tampereen Shasaan. Hänelle Jyväskylän toimipiste oli jo tuttu, joten hän tiesi mitä odottaa. Salaattivalikoimaa kehuttiin hänen kirjoituksessaan valtavirrasta poikkeavaksi, ja lisäksi yrityksen absoluuttinen luomulinja sai kiitosta – harva liike Tampereella tarjoaa yhtä ekologisesti arvotettua ruokaa. Shake Before Use lupaili ettei blogista ole tulossa terveysruokablogia – mutta onneksi näyttää siltä, että Shasan ruoat kuitenkin tekivät kauppansa.

Elävä raakaravinto ry on myös julkaissut sivuillaan Shasan esitteen ja esitellyt sen avulla liikkeen toimintaa. Myymälä on myös osallistunut joihinkin tapahtumiin, kuten Jyväskylän Tanssikarnivaaleihin. Siellä Shasa esitteli tuotteitaan ja palveluitaan. Liikunnalliset ja liikunnasta kiinnostuneet yleensä kiinnittävät enemmän huomiota ruokavalioonsa, joten kiinnostuneita riitti. Shasa on myös tarjonnut Groupon diilejä ja muita tarjouksia, jotta uusilla asiakkailla olisi matalampi kynnys tutustua liikkeen toimintaan ja valikoimaan – eksoottiset ruoka-aineet ja nimet voivat tuntua vaikeilta joillekin, mutta tarjoukset rohkaisevat ihmisiä kokeilemaan uusia asioita.

Lehtijuttuja ja artikkeleita riittää varmasti tulevaisuudessakin. Shasa katselee jo uusia horisontteja levittääkseen raakaruokien ja superfoodien iloa. Kyllä vihersmootin avulla jaksaa pyörittää yrityksiä.